Google+ Followers

divendres, 8 de gener de 2010

2ª ETAPA, Donosti - Zarautz 22 km




No hi ha manera de dormir, la gent ronca una barbaritat, quan no es un es l'altre i de vegades tots alhora!! però be...vaig aconseguir dormir unes horetes. Un altre tema es la matinada que es pega la gent, 5 i 6 del mati, jo a les 7 m'alçava, es una etapa "curta" i tampoc es precís alçar-se mes prompte. Com no he matinat he caminat al principi sòl però he anat agafant a la gent fins que m'he acoplat a dos xiques, Khelga i Isabel i al home de ahir, el donostiarra. Este home treballa a la radio basca i esta a punt de jubilar-se i esta fent el camí col·laborant amb un programa de radio, on comenta el que li ha passat eixe dia i posant una cançó que represente el seu dia.



En meitat del camí m'ha agafat la pluja, unes vistes xulisimes, he caminat tot el dia vora al mar, per cert esta vesprada em banye segur, tinc que provar el cantàbric. Ara a esperar que obrira el albergue mentre tant, escric açò al costat del hotel del Karlos Arguiñano, ho te ben muntat este home, en primera línia del mar casi dins de la arena, 160€ la habitació individual i 31€ el menú degustació, ta be... Per cert, les xiques son de Madrid, una d'elles es anglesa i l'altra es de Cartagena però viuen en Madrid, pareix bona gent.

Ja sopat, ara toca descansar i recuperar-se, he tingut una conversa interessant dels efectes del camí, la veritat es que vull arribar, vull acabar en Santiago i saber que vaig a sentir, però hi ha que tindre paciència.


Postdata: eixe dia no em vaig banyar al cantàbric, encara no vaig reunir el valor suficient, quin fred!! el que recorde son els paisatges mescla de muntanya i mar, i la arribada a  Zarautz , impressionant!
foto 1: vistes des de dalt del monte Igueldo
foto 2: entrada a Zarautz
foto 3: Guetaria